Friday, February 13, 2009

可怜

Photobucket



可能以后少上网了

因为爸爸要用laptop了

我电脑又好没修好

><

讨厌

可怜的

这几天也没什么特别

就大家豆在忙情人节

哈哈

学校全部豆在说这个话题

好好笑

一个节日搞到大家好烦恼

希望大家有个愉快的情人节

就算单身也不要气馁

加油啊!!

嘻嘻

虽然我和比不能一起渡过我们的第一个情人节

因为他在kl

我在tampin

而且我有补课

虽然有少许失望

但是我和比都觉得只要爱对了人

情人节每天都过

嘻嘻

学校又要考试了



无聊的考试



我在这里向跟某人说

我不知道你是不是在说我

我也不想了解知道

但是我要告诉你

你要怎样说是你的事情

我不会被你的幼稚影响

我不会把那些话去介意

因为我知道

我不是你说的那种

也许你觉得自己也很对

但是不是

不是你我能来确定

对吗?

我看开很多了

我不讨厌你了

就这样

没什么了

你要怎样也不关我的事情

我要自己开心就好

了解吗?



★ I LOVE TIS SONG ★


★ SO WHAT?!★



Na Na Na Na Na Na NaNa Na Na

Na Na NaNa Na Na Na Na Na

NaNa Na Na Na Na Na

I guess i just lost my husband

I don't know where he went

So i'm gonna drink my money

I'm not gonna pay his rent (Nope)

I got a brand new attitudeAnd i'm gonna wear it tonight

I wanna get in trouble

I wanna start a fight

Na Na Na Na Na Na Na

I wanna start a fight

Na Na Na Na Na Na Na

I wanna start a fight

So so what?

I'm still a rock star

I got my rock moves

And i don't need you

And guess what

I'm having more fun

And now that we're done

I'm gonna show you tonight

I'm alright, I'm just fine

And you're a tool

So so what?

I am a rockstar

I got my rock moves

And i don't want you tonight

Uh, check my flow, uh

The waiter just checked my table

And gave to Jessica Simp- Shit!

I guess i'll go sit with drum boy

At least he'll know how to hit

What if this song's on the radio

Then somebody's gonna die

I'm gonna get in trouble

My ex will start a fight

Na Na Na Na Na Na N

No comments: