Thursday, February 5, 2009

bitch!! is u!



For me.........


U are a ugly and stupid


dun show off infront me


tell u truthly


i hate u long time ago


fucker!!!


u think u r beauty?


oh~~no!!!


u jz like a shit!!!


dun alwayz show u bf infront other ppl lahhh


many ppl gud thn u


also no show off like that


u noe?


u r so cheap


cheap!!


i hate u so much!!!


dun let me see u~


my eye will pain


bitch~~


说真的

你很恶心

我很讨厌你

你以为你是谁?

你只不过是个白痴

你做的东西显示出你很幼稚

很无聊

小妹妹

小妹妹

小妹妹

请不要以为自己很行

看了就想吐

你有的

人家也有

甚至比你多比你好

请你不要炫耀

请你滚开

请你自量

请你不要再我面前演习

你不配

不要以为我没说代表我没东西

其实看你不顺眼

就是要写出来拽你

怎样?

你很dao gei

我讨厌你!

希望你长大点啦

小妹妹

你真无聊

不要看去那里

我就是在说你

你应该知道自己是谁

从去年开始就很不爽你

很讨厌你

知道吗?

你对我作的

你要记住

我不好忘记的

你很美丽吗?

不觉得阿

不要觉得自己很可爱

可怜没人爱吗你?

说真的

那么多人不爽你

看你不顺

你不羞耻吗?

我不担心你看了会不爽我

因为我说的

就是你!!!


F+U+C+K

No comments: